spend it all together cause you never know when the lights go out

Har sett SATC med Sarah och trots att jag visste det så var det sååå mycket bättre att se den med henne. Även om jag älskade mina boys för vad dom genomled i somras är det alltid mer värt att se sånt här med folk som förstår.

Träffat den dregglande hästen för första gången idag. Han är trevlig.

Inatt blir det sömn här och sen skjutsar jag Sarah till Svedala för jobb och imorgon eftermiddag bär det av till Landskrona =) Kan bli mys och jag gillar läget. Vill hemskt gärna få fyllesamtal från söta Rebecca som jag btw shoppade med igår och som btw "tvingade" mig att spendera 900 kr på ett par übersöta skor och en jättefin(!!)klänning som jag kommer älska resten av mitt liv!!

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0