Tjolahopp!

Ja det här med att ha en blogg verkar ju verkligen ta upp mycket av min tid. Som arbetslös borde det ju finnas mängder med tid, massor av konstiga tankar som hinner formas i mitt grubbliga huvud. Får väl lova någon slags bättring under hösten om den här arbetslösheten blir långvarig.
 
Har haft en mysig kväll ikväll med karlarna i mitt liv, vi har spelat spel och ätit mat. Även sett någon konstig rysk film om en ubåt.
 
Imorgon bär det av till skäret för första gången på flera år och åh vad jag längtar. Jag längtar efter lukten, jag längtar efter lugnet, jag längtar efter solnedgångarna. Jag längtar så hjärtat nästan spricker och det ska bli så skönt att få rumstera om därute alldeles allena för en gångs skull. Känns riktigt stort att ha egen nyckel och kunna komma och gå som man vill!
 
Det ska även bli mycket spännande att uppleva det hela genoms Ms ögon. Det blir hans första besök så jag hoppas att skärgården visar sig från sin bästa sida!
 
Får återkomma med nya bilder efter hemkomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0