Rubbat!

Jag har haft helt rubbade drömmar de senaste nätterna. Kan inte bestämma mig för om det beror på något jag har utsatt mig för eller om min hjärna bara har en märklig period. Inatt drömde jag till exempel att jag blev utsatt för vägglöss igen. Fast denna gången var det en enda gigantisk lus som när jag drämde till den med en spade utvecklade en näbb. Tydligen var det så man såg att det var rätt sort.

Har varit ute på promenad och såg något annat underligt på vägen. I Bolougner var det något slags lopp på gång. Massor med folk som sprang runt runt i färgglada kläder med nummerlappar placerade lite överallt. Stigen runt är ca 1 km lång och där sprang de. Jag var tvungen att kolla vad det hela handlade om och fick en mindre chock. Här är loppet. Uppenbarligen finns det knasiga människor här i stan. Blåser som fan gör det idag också, så det kan inte ha varit särskilt kul att springa i motvind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0