Fy på mig!

Jag är verkligen dålig på att hålla bloggen uppdaterad. Fy på mig! Läser ju massor med bloggar varje dag och förväntar mig att de ska skriva något spännande/intressant/upplyftande och så bidrar jag inget själv. Tragiskt.

Förra veckan spenderade jag på ett industrigolv i Skara tillsammans med en grupp apatiska människor som inte kändes levande förrän de stämplade ut på eftermiddagen. Det var ingen höjdare let me tell you. Har insett att jag verkligen behöver utmaningar och framförallt människor att diskutera saker med för att känna att jobbet är värdefullt. Det enda jag bidrog med till världen förra veckan var ett antal delar i plast som sedan byggs in i bilar/lastbilar på olika sätt. Viktigt i och för sig. Meeen?!

Imorgon kommer antagningsbeskeden för höstterminen. Jag ser fram emot det på ett sätt som jag inte gjort på länge! Söker jobb som en tok under tiden såklart, men det känns viktigt att sysselsätta hjärnan med något under tiden. Har dessutom hittat flera kompletterande kurser som endast hjälper till och stärker min examen, så det kan absolut inte skada.

Så ser livet ut just nu. Nyss hemkommen från gymmet och ska skutta in i duschen (skutta är en gnutta överdrivet eftersom jag är heeeeeelt slut i benen) för att bli ren och fin igen till kvällens aktiviteter.

ps. inlägg om Marcus fallskärmshopp med bilder kommer typ ikväll eller imorgon. jag ska bättra mig på bloggfronten från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0