Det här med bloggen ja..

Känner verkligen att jag har åsidosatt bloggen ett tag nu. Det är inte min mening, kreativiteten flödar inte av någon anledning. Just nu sitter jag och försöker klämma in den sista lilla kunskap som kan hjälpa lite extra på tentan i eftermiddag i kaoset jag kallar lägenhet. Någon gång efter tentorna är det dags att ta tag i disk och städning och se till att den uppnår normal levnadsstandard igen. Vid såna här tillfällen känner jag ändå att jag kan uppskatta att KP inte är på plats och se hur jag lever under tentaperiod. Men snart är det dags för leave och då ska det vara rent och snyggt så vi kan ägna oss åt annat än att städa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0