Catch a break? Nope, not in this lifetime

Vad i hela världen är det här egentligen? Hur kan precis allting krocka på samma gång samtidigt jämt? Hur kan människor vara såna kompletta idioter utan att be om ursäkt för sitt beteende och hur kan det vara så att det alltid känns som jag hamnar i kläm?

Stressen över allt börjar ta ut sig på kroppen nu och jag är helt slut, har en klump i magen som inte vill försvinna och bryter ihop titt som tätt bara för att visa för världen att jag fortfarande kan. Nu är det två tentor som krockar igen, jag har fortfarande inte fått tag i boken jag behöver, jobbet kräver närvaro och jag kan inte säga nej, och människor i min närhet tror att det är helt ok att bara köra över mig totalt och gå bakom ryggen på mig konstant. Om det är någon som vet vad jag har gjort för att förtjäna detta så kan ni väl höra av er? Jag behöver en ledig dag, eller två. Kanske möjligtvis en vecka.. Så jag får en chans att sova ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0