Obefintlig tentaångest, otrolig tacopaj, taktiktröstäta!

Sitter hemma i soffan och försöker återhämta mig efter tentan idag. Vet inte riktigt hur det gick men det blir nog bra, vi får svar om 18 arbetsdagar iallafall. Egentligen borde lördagar räknas tycker jag eftersom vi skrev tentan på en lördag, så den måste väl också räknas?

Evelina förbarmade sig över mig och hjälpte till att laga middag (tacopaj!), hjälpte även till med städning av golvet eftersom jag dammade loss det ordentligt efter att hon slängt godis under soffan. Mår inte helt hundra än, men det känns bra med lite sällskap. Höll på att ta Marcus läskiga morfin/infektionsmedecin imorse när jag skulle knarka huvudvärkstabletter innan tentan. Känns bra att jag hittade rätt till slut, tror inte polisen hade uppskattat mig körandes med starka droger i kroppen. Men tentan kanske hade gått bättre ;) Eller?



Snart blir det nog sömn iallafall, för jag känner mig fortfarande sliten och trött. Imorgon blir det till att ladda om och börja plugga inför nästa tenta. Någon gång ska även jag komma på vad jag vill göra när jag blir vuxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0