Löööööön

Idag kom det in cash på mitt konto. Lira, dollares liksom. Sjukt nöjd känner jag mig nu och det var värt allt slit samtidigt som plugg under förra månaden! Jag har en ordentlig buffert igen och det känns bra. Jag har inte haft såhär mycket pengar sen jag höll på att spara till min resa. Och nu håller jag egentligen inte på att spara till något särskilt och kan ändå hålla i pengarna. En sån grej får mig att känna mig vuxen, sådär som vi pratade om på Ellen igår när man tar ansvar och sköter sitt liv på ett vuxet sätt. Vi satte ingen ålder på det, för det är ju väldigt olika när man blir vuxen. Tjejerna tyckte att jag och Eliin är ju vuxna, men vi tycker kanske inte det själva alltid..

Det här med att blogga på arbetstid kan ju kännas lite mindre vuxet, men jag var bara tvungen att få ur mig glädjen över dagens nya rikedom innan jag kunde fokusera på riktigt.

Då är man kung kung kung i baren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0