Livet är väl bra underbart ibland

Det kan vara så att jag har tagit på mig för mycket igen. Men jag tycker det är så fantastiskt roligt att det nog kommer lösa sig ska ni se =)

Det är skolan som bara är tentor för tillfället, sen kommer B-uppsatsen som jag ser fram emot massor! Det är BEST som jag hoppas kommer klara ut sig och fungera som jag vill snarast möjligt, just nu är det lite krångel i rören men det ska lösas. Det är Ellen, som är helt fantastiskt och tjejerna är så underbara. Det är bara kul!

Träningen ska jag komma igång med ordentligt så kroppen känner att den lever, vi började idag. Sen blev jag trött men älsklingen lagade massa god middag åt mig så humöret hölls på topp hela kvällen. Sen finns det ju massa grejer runt omkring som också måste fungera. Jag åker hem igen efter alla tentor för att ta hand om mammsen lite, det kommer bli bra.


Nu blir det sängen med krigspojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0