Livet är bra underbart

Läste nyss på facebook att alla som är något har en blogg. Jag är något!

Fick förövrigt mycket bra komplimanger på msn tidigare under kvällen där jag bland annat omnämndes som den kloka med erfarenhet som alla lyssnade på. Jag är Yoda! Kände mig sjukt uppskattad och det gjorde faktiskt hela min kväll. Tack så mycket för det!

Annars då, idag har jag jobbat häcken av mig, lärt mig lite nytt och fått ont i ryggen. Skrattat vansinnesskratt på föreläsningen under övningen pga galen kille i min grupp som tog sin roll überseriöst. Planerat noggrannt inför första Ellen-träffen imorgon och hoppas självklart på så många glada miner som möjligt när vi går därifrån.




Det jag ser minst fram emot imorgon är morgonen med Ekonomistyrning, den skall intagas med största allvar och Evelina vilket är den positiva delen. Det blir en bra dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0