Kursstart nr 8

Idag på morgonen kände jag mig riktigt lycklig över att ha få träffat en föreläsare som har koll igen, jag bara satt och njöt. De första 45 minuterna.... Efter det hade jag inte lika roligt då det tog professorherren hela TVÅ timmar att gå igenom en halv slide!!

Han är säkert jättebra och sitter på mycket kunskap, men om han kunde flytta på sitt arsle lite snabbare så att vi kunde få in lite mer i huvudet lite snabbare, eller som Evelina sa, vi kan spela in honom och sen spela honom på fast forward. Det hade varit bra. Planen var hela 7 timmars föreläsning idag, men vi bestämde oss för att det räckte efter 4 och åkte till gymmet istället. Detta ledde till att vi hann träna och komma hem innan vi egentligen skulle slutat från början. Jag känner att jag har utnyttjat dagen på bästa sätt och till middag blir det panerad flundra med potatis. Idag ska jag inte misslyckas med potatisen.

Ikväll blir det ensamhemmakväll för mig, KP ska till Göteborg och göra tester. Tvn är min!! Mohaha!

Overall, en ganska bra kursstart tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0