Jag är körd

Ja det är alltså så som jag alltid har trott, här, kära vänner har vi anledningen till att piffa, sminka, klä upp sig och hålla kroppen i trim. Snygga människor tjänar helt enkelt bättre än fula. Jag vet inte vart gränsen dras mellan snygg och ful, det finns ingen definition i artikeln. Men så som de flesta ser på snygga människor idag är det ju de som följer idealet.

Jag är med andra ord körd, jag går till skolan i mjukisbyxor eller gud förbjude ovve, och är ofta osminkad. Jag duschar inte varje dag, jag går till gymmet när jag känner för det och inte maniskt för att jag måste. Jag är student och har inte råd att hålla mig med nya fina kläder och accesoarer jämt och ständigt.. Jag kommer tjäna mindre än alla snygga människor därute. Buhu.

Med reservation för att det inte framgick så vill jag bara säga att jag är ironisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0