Dag 5 - det här åt jag idag

Igår glömde jag blogga. Förlåt!

Därför får ni en recap om vad som stod på menyn igår. Jag glömde även äta frukost, eller jag glömde inte. Jag letade efter en kjol och tiden sprang iväg från mig. Vem lägger en kjol i en hel låda med tröjor??! Tydligen hade jag gjort det iallafall så därav missade jag frukosten.

Rusade iväg till jobbet och glömde därför ta med mig en matlåda, som tur är får vi gratis frukt på det där trevliga stället så jag levde på det och varm choklad fram till lunch. Sprang ner på stan en vända och fick med mig torrt bröd och lite grönsaker tillbaka som jag med eftertanke gärna bytt mot något godare.

När jag kom hem från jobbet igår däckade jag på soffan och hade ingen som helst ork att laga middag. Därför blev det till slut så att jag kokade ägg och åt rakt av med kaviar på i soffan. KP tycker att det luktar skitäckligt men var snäll nog att inte kommentera, jag tror inte jag var på humör för det. Så för att sammanfatta;
Frukost; inget
Lunch; segt torrt bröd och grönsaker
Middag; två kokta ägg med kaviar
Åt även ett äpple och en banan under dagen.

            
                                 

Ibland blir jag förvånad över mitt totala misslyckande när det gäller att ta hand om mig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0