Dag 4 – Den här veckan

Vad är regler till för om inte för att brytas? Dag 4 är egentligen - Det här åt jag idag. Men jag kände att jag åt inget intressant idag så den sparar jag till en roligare dag.

Den här veckan däremot känns lite mer intressant. Det är ju tisdag så därför kommer måndagen i past tense.

Måndag: Jag sov inte många timmar och mådde rätt dåligt men kämpade mig upp i ottan (läs kvart över 8) för att gå på BESTmöte. Mycket givande och slutade med mackstöld och beställda styrelsetröjor! Yeahj! Jag åkte ner på stan en sväng och hämtade upp Evelina för lite girltalk och för att hon skulle kunna låna mina ljudböcker på kurslitteraturen. Vi har ju som tidigare nämnt tenta på torsdag. Satt i soffan mesta delen av kvällen och pluggade/tittade på avsnitt av house. Inne på tredje säsongen nu och nu börjar det hända intrigerande saker. Diskuterade framtiden med Eliin i telefon i nästan 2 timmar sen somnade jag.


(såhär ser det inte ut på våra möten, som tur är)

Tisdag: Idag har varit en relativt händelselös dag tills kl var ca 20.37 när KP klev in genom dörren efter 5 dagars bortavarande. Han klagade på mig för att jag hade försvunnit så länge :) sötnos. Självklart har jag även pluggat inför tentan, pratat lite i telefon och sett mer av House.

Onsdag: Imorgon ska jag jobba, det blir som vanligt fast imorgon ska vi få ny kaffemaskin så då ska jag minsann få utbildning på den! :P Det ni! Ingen kvällskurs imorgon, den är slut nu. Känns nästan lite skönt och får dessutom mer tid att plugga till tentan. Jag --> plugghäst!


 
Torsdag: Ska på intromöte på lunchen, tenta kl 14.15 och sen Ellenmöte om jag hinner. Inte säkert, det beror på hur lång och svår tentan är.

Fredag: Kanske möjligtvis jobba på förmiddagen, våffelfest med tentafirande (äntligen är tre veckor av tentor slut!!) på kvällen och sen stupa i säng på riktigt.

Lördag/Söndag: Min farbror har fyllt 50 och det ska bli stort kalas. Förflyttar mig därför från härliga Skövde neråt eller österut eller vad man säger. Vet inte ens om det ligger söderut, det kanske det inte gör. Det blir en skoj kväll iallafall, får träffa mamma och pappa och alla släktingar på pappas sida. Kanske blir en vända småland också innan helgen är slut.


Det kanske inte var världens mest intressanta vecka, men tro mig. Det var mycket bättre än vad jag åt idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0