att skriva

Jag tycker om att skriva. Hela det här konceptet med att förmedla känslor och tankar genom text som andra kan tolka och förstå. Jag tycker om att läsa, tolka och förstå andras texter. Jag tycker om att försvinna in i en text och förlora tidsuppfattningen helt och hållet. Jag tycker om att rysa på grund av något någon annan har beskrivit perfekt. Så perfekt att det går att röra vid historien, känna känslan och i princip vara den personen.

Jag vill lära mig hur man gör för att få andra att rysa på grund av ett simpelt ordval. Men ikväll blir det inget sånt, ikväll ska jag fortsätta på min sjukdiet av ost, kex och coca cola och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0