Horders

Tittar på ännu ett program om horders. Det är väldigt intressant faktiskt, hur man kan förstöra sitt liv genom att fullständigt överösa sitt hem med saker. Att må så dåligt psykiskt av att städa sitt hem.. det är hemskt. Jag känner lite det där draget att bli fäst vid grejer, men det är inte i närheten av såhär illa. Dessutom får jag städmani ibland och rensar utav helvete =)

När tentan är skriven på lördag och skolan är slut för den här terminen ska jag faktiskt börja gå igenom allt i källaren som är mitt. Det är liksom knappt möjligt att gå in i källarutrymmet längre. Det ligger så mycket trams där nere som inte behöver finnas här. Man kan ge bort det eller sälja till någon bättre behövande. Jobbar ju inte så jättemycket de första veckorna nu så det finns tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0