Tentaplugg en tidig morgon

Har än en gång lyckats vakna 06.23 och kunde inte somna om. Tror det har något att göra med jetlag och tänker försöka utnyttja tillfället när resten av huset sover genom att plugga inför kommande tentor. Har gått igenom tenta och omtenta från förra året och ska nu sätta mig ner och bläddra lite på måfå i min litteratur för att se om jag kan lyckas bli något klokare på det.

Datorn är ett mycket bra hjälpmedel men också mycket distraherande eftersom facebook ligger så nära till hands. Även mejlen och aftonbladet.se är välbesökt. Senare idag ska jag försöka övertala sambon min att köpa skor med mig eftersom sulorna under bägge håller på att falla av helt och hållet, det forcerar in snö och blir både blött och kallt, inte ultimat för sommarfötter som vant sig vid flipflops och 30 grader.

Ska försöka hitta en såndärn bra kalender också, hittade ingen igår eftersom hela stan verkar mellandagsutread och tom. Malmö är ju större, så jag satsar på det! Tenta var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0