Mitt år :P

Åhnej, nu kom det. Bakslaget jag har väntat på. Förhoppningsvis har jag en förstående chef imorgon som inte avskedar mig och ringer Annika och baktalar mig. Hopplösa jag och mitt minne, fan!

Om det löser sig på bästa sätt, som saker brukar göra runt mig, så klaffar iallafall allting annat runt mig just nu precis som jag vill. Helgen ska spenderas åt överlämningssittning, ska bli riktigt roligt och sen ska det minsann pluggas juridik. Det blir nyktert i helgen för mig, har jag ju lovat min kära sambo. Nästa vecka blir det mycket jobb och även veckan efter det.

Ellen-affischerna ska komma snart så vi kan ta oss ut på skolan och sätta upp dom. Hoppas bara att den där tjejen ringer imorgon eller på fredag. Annars får jag helt enkelt be Evelina om hennes nummer, hih. Var på ÖB idag och skaffade mig lite ordning och reda. Lite pyssel ska jag hinna med och en eller två garderober ska rensas och organiseras innan puppien kommer. Det ska bli så mysigt så mysigt och det kommer gå jättebra. Massa roligt bus och promenader, ska bara övertala krigspojken att låta honom vara i soffan, vi ska väl ändå byta sen när vi flyttar?

Kommunikationskursen är riktigt rolig och Anna-Karin är sig själv, vilket är intressant och faktiskt (med tanke på tidigare erfarenhet) riktigt givande. Det spelar ingen som helst roll att jag kommer få skriva om ekonomistyrningen, det får vara mitt ordentliga bakslag 2011. Det här ska bli mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0