Så mycket idéer så mycket idéer

Jag har så mycket idéer nu att det liksom på något sätt flödar över i huvudet. Det är roligt men ändå lite stressande, eftersom jag hemskt gärna skulle sätta mig och planera och fixa och genomföra allt det här men det finns inte tid till allt. Det finns bara inte tid.

Jobbet går bra och skolan halkar lite efter just nu känner jag, men det är bara den här veckan ut och sen blir det mycket hemmavarande och ta hand om valpis och fixa och dona med det som behöver göras hemma. Tror det står mycket tema-fester på schemat iår, jag bara känner för sånt just nu. Mycket lekar och skoj så vi glömmer bort att omvärlden kallar oss vuxna och att disken och tvätten väntar tillsammans med alla andra åtaganden man sätter sig i. Det blir ett effektivt men roligt år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0