Monday morning

Måndag. Skrutten ligger under min stol och sover och om mindre än två timmar kommer min grupp hit för grupparbete. Idag ska vi färdigställa uppgiften om Jonas Gardell, den där vi gjorde i ettan också... jag vet inte om våra lärare överhuvudtaget pratar med varandra.

Jag tänkte att det kunde vara mysigt att dricka te till frukost, men sen fastnade jag på en ny blogg så nu är teet kallt, kommer få värma om det igen, glömde det i micron första gången. Diska ska jag nog också minsann hinna med innan gruppen dyker upp, det måste ju se liiite fint ut ;) Kanske borde duscha också, känner mig verkligen som nybliven mamma när jag springer runt i samma kläder jag har haft i en vecka och håret är så äckligt att det känns som om det borde ramla av huvudet närsomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0