Listor är bra!

Jag skriver listor, på allt möjligt knasigt jag ska göra eller någon annan eller längre fram eller vad jag önskar. Listor är bra, för då har man koll, glömmer inget (om man bara inte glömmer listan) och dessutom finns det alltid något att plocka fram och fokusera på när man är uttråkad eller helt enkelt bara rastlös. Problemet just nu är att det finns för många listor. Jag vill hinna med så himla mycket och det finns helt enkelt inte timmar nog i världen.

Men jag vidhåller att listor är bra och jag tänker fortsätta med dom, whatever anyone says.

Utöver det blev den nya hyllan himla bra placerad, förhoppningsvis :) *försiktigt optimistisk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0