En sån där administrativ grej

Jag ÄLSKAR att laminera! Jag skulle kunna laminera det mesta bara det fanns en maskin för det. Man kan laminera papper, fotografier, sidor man vill spara med bra text på (oftast sånt jag har skrivit) och kanske scheman och bra grejer att ha kvar. Vad är det som är så bra med laminering då? Jo, pappret förstörs inte av vatten, det är lätt att torka av om det blir smutsigt eller kladdigt och det ser så himla fint ut och lite glansigt sådär. Jag älskar lamineringsapparaten och jag skulle kunna använda den till allt!

Anledningen till att jag kom på detta var att jag idag har laminerat mitt lilla projekt på jobbet och sedan klippt till kanterna så det ska passa på rätt plats. Fick även laminera min namnbricka som nu sitter i fönstret på MITT kontor där jag får sitta och jobba hur mycket jag vill.. eller ja inte hur mycket jag vill, men tillräckligt för att jag kanske ska be CSN dra sig någonstans (iallafall lånedelen) om det fortsätter såhär bra.

Enda problemet med laminering är att det tar så lång tid, men bara man har nån bra musik eller en radio igång kan jag hålla på huuuur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0