Dom säger att man inte ska ägna sig åt saker som förstör själen...

Sitter med JO-fall som får mig att somna och bli dötrött på allt som har med den här utbildningen att göra. Typ halvvägs igenom men jag är så lättdistraherad när det kommer till såna här urtråkiga ämnen. Sitter till och med och funderar på om man kanske borde hoppa av, det är ju inte det här jag vill göra. Meeeeen sen kommer den där insikten att det är inte så mycket kvar, eller ja, vi är iallafall mer än halvvägs och sen kan jag göra vad jag vill :) letade efter kurser att läsa när jag är klar och jag har så mycket idéer och planer och vill så mycket. Var inne på AMS och letade jobb som kunde vara passande efter examen och då blev jag bara ännu mer skoltrött. Skoltröttma!

Förhoppningsvis går den över lite imorgon kväll när vi har ett litet knytt att hålla mig sällskap under jobbiga studiedagar. Massor med bra promenader och mys. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0