nummerpunktform

1. Jag är nöjd för idag har jag simmat 100 längder. Hela 2500 meter =)

2. Jag är missnöjd med folk på simhallen som inte har någon som helst simhallsetikett. Det var framförallt en tjej som hela tiden simmade mellan längderna och snett. Det var även en konstig gubbe som gick i vattnet i den djupa delen, hängde en stund vid kanten och sen simmade över längden (inte längs med) tvärs över, till avskärmningen och sen tillbaka till kanten där han hängde en stund. Tror han gjorde det 3 eller 4 gånger, sen gick han upp. Väldigt underligt!

3. Studenter är så himla härliga och fantastiska människor. Inte en endaste gång när jag har köpt litteratur begagnat har jag blivit lurad och idag kom det hem en bok som jag av misstag betalade 5 kr för mycket för i porto (vilket jag inte brydde mig så mycket om) men tjejen hade skickat med en dual highlighterpenna som kompensation för hon tyckte rätt skulle vara rätt. Jag blev jätteglad!

Totalt sett alltså en helt ok dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0