flufffflufffluff

Idag känner jag mig duktig. Har fyllt skafferiet med massa nyttigheter och motstod frestelsen att handla choklad fast jag var väldigt sugen. Det blev tidig middag och jag har rensat ur grönsakslådan och diskat/torkat ur kylen. Imorgon blir det ensamt på jobbet men det ska nog gå bra ändå.

Jag har sett den där filmen till den där kursen som jag borde sett för flera veckor sen så någon gång kan jag nog bli klar med den där uppsatsen också som ska in på söndag.

Knottisarna är inte så sällskapliga, tror de är sura på mig för att jag inte brytt mig så mycket om dem de senaste dagarna. Tycker de borde vara glada att de fick följa med till Skåne men det verkar det inte som =)

Lillebror ska köra halka imorgon, skulle vara på körskolan halv sju (!!) imorgon bitti. Det tyckte jag var fruktansvärt tidigt, men halkan är ju kul så det blir säkert bra ändå, om han lyckas komma i säng...

Jag ska också sova, jobbigt bara att det är lite som en drog att sitta uppe och se serier på kvällarna.

Oh, imorgon ska jag simma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0