Det där med att bli vuxen..

Det går långsamt på jobbet idag. Eller ja, det beror väl mest på att jag inte har så mycket att göra. Det går iofs att hitta på arbetsuppgifter men det är ingen här som kommer uppskatta det ändå så då slappar jag hellre. Det är fortfarande lite semestertomt även om det är lite mer liv och rörelse i lokalerna.

En sak som är bra med att det är lite att göra är att man hinner med så mycket efterforskning och tankeverksamhet. Jag har insett efter ett samtal igår att jag kanske borde ta tag i vad jag egentligen vill göra med mitt liv, dvs komma underfund med vad jag ska bli när jag blir stor. Har haft en tanke som legat och grott en längre tid i bakhuvudet och jag tror faktiskt att jag har bestämt mig nu. Hoppas bara att det fortfarande finns en möjlighet trots att jag vart lite sen. Det känns som ett bra beslut och jag har insett att jag börjar lita mer och mer på den där magkänslan som infinner sig när något känns bra. Vi har ju trots allt den instinkten av en anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0