Det där med arbetsmoral igen ja...

På tal om det där med arbetsmoral. Nu är det som sagt lite mer folk på kontoret. En av killarna som sitter några kontor bort från mig sitter och tittar på golf idag.. Jag hör kommentatorerna och applåderna varje gång någon sätter en boll. Han är en såndär typisk golfspelare verkligen, blev väldigt chockad tidigt i somras när hans tjej kom med två små barn. Hade inte sett honom som en småbarnspappa, snarare fortfarande fast i backslick-träsket som hängde på Stureplan.

Men nu gick jag ifrån själva meningen med inlägget. Han tittar på golf! På arbetstid! Vafan??!

Jag sitter mest och flummar nu eftersom jag har slut på arbetsuppgifter men måste sitta kvar tills porten stänger halv 5, men resten av kontoret kan väl åtminstone ge sken av att jobba?? Litegrann åtminstone??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0