Veckans tv-händelser

Veckans tv.

Igår såg vi första avsnittet av NittiLeaks, jag gillar fortfarande Filip och Fredrik skarpt. Allt dom rör vid blir i princip till guld. Lite extra kul är det ju att dom gör ett program om något jag faktiskt kan komma ihåg och tycka är lite nostalgiskt. Gårdagens program handlade visserligen mest om 1990, något jag inte kommer ihåg särskilt mycket men det gjorde inte någonting eftersom jag tyckte det var hysteriskt ändå. Det var gårdagens överraskning, det gjorde mig glad =)

Dagens tv-besvikelse då? Jo, den där magiska timmen när House börjar kom och gick och jag fick inte se något House överhuvudtaget. Vet ni varför? Det var hockey på tv. Inte ens bra hockey, svensk hockey. Det är absolut inget fel på svensk hockey, men jag var inte alls sugen på hockey, jag ville se House.

Nu har jag sett Crossing Over, CSI och är i början på ett avsnitt av den allra senaste favoriten av serier BBT. Snart blir det sömn men jag hoppas på fler tv-överraskningar och färre besvikelser i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0