Min goda gärning i april

Jag har startat en insamling.

Här är den.

Gå gärna in och titta, skriv något i gästboken och skänk hemskt gärna några kronor =) Idag var en bra dag, alla är inte likadana.

 

Min idé är att istället för att sitta och må dåligt över att inte kunna vara fadder till alla tusen barn, djur och träd som behöver mig så ska jag välja en välgörenhet varje månad att skänka lite pengar till. Insamlingen på Cancerfonden tyckte jag var ett utmärkt tillfälle att få andra engagerade också och jag satte slutdatum på insamlingen till den sista juni 2012. Anledningen till detta var att jag hittade så många välgörenheter jag tyckte förtjänade lite hjälp att juni 2012 kommer vara den sista, iallafall på min första lista. Tanken är även att blogga om månadens välgörenhet och kanske få upp ögonen på andra för vad det finns för gott i världen. Det finns ju trots allt bra saker som sker även om nyheterna inte riktigt har tid att rapportera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0