Människor på radio

När jag sitter på jobbet brukar jag ha radion igång. Det är strålande med lite bakgrundsljud när man håller på med monotona uppgifter. Jag vet inte hur alla andra gör, men när jag lyssnar på radio brukar jag föreställa mig hur personen som pratar ser ut och de allra flesta på radio låter ju väldigt snygga, eller hur?

Problemet är att webbradion lägger ut faktiska bilder på dessa härliga människor och de ser oftast inte alls ut som man föreställt sig. Det är lite som att gå och se sin favoritbok filmatiserad och inse att regissören inte alls fått samma bild som man själv fått när man läst boken. Det finns säkert någon bra anledning till att radiomänniskornas bilder ska finnas tillgängliga men jag gillar mina egna fantasibilder så jag håller mig till dem.



ps. glöm inte min insamling häääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0