En såndär produktiv dag

Det är skönt att avsluta saker, särskilt saker som bränner hål i min plånbok. Imorse kunde jag inte somna om och bestämde mig istället för att gå igenom högarna med papper som samlats på olika ställen i lägenheten de senaste månaderna. Jag hittade två obetalda räkningar vilka som tur var inte var försenade än, men det är farligt sånt där. Saker och ting ska numera avslutas genast eller helst inte påbörjas alls för att förenkla livet här hemma.

Idag blir det mycket gjort känner jag på mig, några samtal till viktiga personer, föreläsning, planering inför något vi låtsas är en B-uppsats, ungdomsmottagningsbesök för att hämta så mycket kondomer jag kan bära till Ellen imorgon och bröstmuffinsbak med Eliin. Jag tänker mig bilder på det där sista fantastiska för att ni ska bli lika stolta över mig som jag är ;)

Citat från igår, jag blir förbannad på folk som inte ens kan bry sig om att svara på ett mail, dom förtjänar inte min energi. Åh men vänta, hon har svarat, då tycker jag om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0