Vuxenpoäng samlas på olika vis

Jag kände mig liten som en lus när jag kom en halv minut försent imorse och fick en tillsägelse. Det vägdes dock upp nyss av att en såkallad pojkspoling ville komma in och prata med personalansvarige och undrade "när han typ slutade" eftersom jag inte fick tag i honom. Det utbytet fick mig att känna mig vuxen, o så vuxen!

Ett annat plus på vuxenpoängskontot var gårdagens valvaka som jag faktiskt följde slaviskt fram till halv två. Det var kanske inte ett så smart beslut med tanke på att jag var tvungen att gå upp kl 6 imorse. Men änsålänge har jag överlevt och nu är det faktiskt inte så många timmar kvar.

Skönt med lite extrainkomst on top of allt och idag hoppas jag på ett lite längre samtal från krigspojken, det har varit knapert de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0