Söndag och jag är helt slut

Helt slut i kroppen. Världens bästa känsla! Eller ja, kan kanske komma på några bättre :) Tror för övrigt att jag är frisk nu. Har jobbat på ett riktigt stort projekt hela dan och varit hur duktig som helst och nu när träningen och duschen är avklarade kan jag lugnt och stillsamt bädda ner mig i soffan och se Mamma Mia. Ska skriva färdigt projektledningen och skicka in också, men jag har tre timmar på mig så det borde väl gå.

Det är egentligen en hemlighet men jag tror inte objektet för hemligheten läser det här iallafall så ni kan få veta. Jag har möblerat om i vardagsrummet! Helt och hållet! Känns mysigt och bra nu. Himla stor skillnad blev det, skönt det efter allt mitt slit. Får väl se hur länge jag klarar av att hålla hemligheten.. 5 veckor är ganska lång tid liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0