Sömndruckna samtal i natten

Helt plötsligt rasslade timmarna iväg! En mycket bra överraskning som lyfte upp min natt även om min reaktion inte riktigt var den förväntade. Men det är så mycket som måste gås igenom och så mycket jag måste göra, känner att jag har all tid i världen att få magkatarr igen pga stress nu. Och skolan hänger med i nån typ lös liten sytråd där bak, ingen som helst motivation att sitta och lyssna på föreläsningar om projektplanering när jag aktivt kan planera och utföra mina alldeles egna projekt. Måste läsa personaltrams också och analysera dagens arbetsmarknad. Snark!

Vill inget hellre än att sätta mig i bilen och köra hem med knottisarna så vi kan sätta igång med allt viktigt vi har framför oss som måste bli klart, för nu är tiden knapp och jag känner mig lite lite lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0