Nu har jag vart duktig, nu vill jag ha en klubba.

Tänk vad något man gör för sig själv och för andra kan kännas så bra. Jag vet inte om de andra kommer tycka om vad jag har gjort, men jag har verkligen irriterat mig på det här från första början så nu är det gjort. Tyckte versionen jag fick på Cardo var så himla behändig så nu har jag gjort en liknande för IAC. Det blev inte lika mycket papper och tacka gudarna för det, för det är väl tillräckligt krångligt ändå?

Nu vill jag visa detta för någon och få beröm för min nerlagda energi, men jag vet inte vem jag ska vända mig till. Det känns lite jobbigt. Ibland kommer till och med jag på att jag är bekräftelsekåt. Se där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0