Mina små knottisar ♥

Jag har kommit fram till att våra små knottisar är ganska lika mig och min kompis. Jag vill inte säga lika mig och krigspojken för den lilla är neurotisk och rädd. Men en är lite rundare, han äter nog mer och han är lugnare. Han kan sitta still i handen och titta på något en stund när man plockar upp honom. Den mindre är helt hysterisk när man plockar upp honom och vill inget annat än att rymma någonstans. Utsätter sig ofta för självmordsförsök och jag måste fånga upp honom hela tiden när han försöker slänga sig utför min arm eller ner för ryggen. Och så som jag ser det får han inte så mycket mat, eller så behöver han inte så mycket. Dom är iallafall helt galna båda två men jag uppskattar deras sällskap enormt mycket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0