Det finns ganska äckliga saker att se på tv samtidigt som man äter

Knottisarna käkar sallad och jag har precis ätit upp min sista bit kycklingpaj. Blir till att göra mer ikväll, en ny favorit tror jag för tillfället. Varit duktig idag och fått saker gjorda. Ska försöka få in nån slags rutin att ha på mig stegräknaren när jag är ute, problemet är var det ska sitta på alla kläder, har oftast inte vanliga byxor där man kan sätta den i midjan ju.. men men hade den iallafall när jag var ute och vandrade en stund med min ipod i öronen och kom upp i hela 5696 steg. Det är väl ca hälften av vad man ska gå på en dag, men det beror väl på lite hur mycket man äter också.

Imorgon blir det första föreläsningen för hösten och jag är väldigt nöjd att jag tog tag i arbetsrätten i somras. Önskar man kunde göra så inför varje kursstart. Det blir så mycket lättare, känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0