Creepy dreams go boo in the night

Jag drömde en jätteläskig dröm inatt. Eller ja flera faktiskt. Temat var död och jag vaknade med ont i magen och en allmänt panikslagen känsla i bröstet. Var tvungen att ringa mamma och fråga om lillebror mådde bra och jag har pratat med krigspojken också så jag vet att alla mår bra.

Tror det är stress som på något sätt kommer upp till ytan nu när det inte är så långt kvar. Kändes läskigt men sålänge det bara är drömmar så är det ok. Borde ta tag i antingen skolan eller städningen här hemma för något av det måste bli färdigt idag. Eller åtminstone påbörjas. Ska nog åka och handla lite också, det var länge sen jag handlade mat har jag kommit på. Har levt på matlådor de senaste dagarna och har inte behövt något annat. Vatten har man ju i kran som sagt ;)

Vi får se hur det går, just nu är jag rätt nöjd, om än rastlös, med att sitta i soffan och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0