Barnfonden skickar förfrågningar om julgåvor till mig

Tänk att det kan vara så fult att sitta stilla. Tänk att det känns som att man gör något fel för att man inte konstant GÖÖR saker. För att man inte träffar folk eller tränar eller diskar eller något annat vettigt. Dricker vin gör jag inte heller och det är ju synd för vin är jävligt gott ibland. Tror förresten jag ska köpa lite vin till helgen och faktiskt ta till vara på min sista (for now) egna helg. För åh vad glad jag kommer vara när det här är över och han är hemma och jag får slåss om fjärrkontrollen till tvn igen och tjafsa om vem som ska gå ner i tvättstugan och hämta tvätten när vi väl gosat ner oss i soffan till en film. Men den här sista helgen kan jag väl få köpa en flaska vin och äta typ kex med ost eller nåt, bara för att det är gott och bara för att jag tycker om det. Bara för att jag förtjänar det helt enkelt och sen inte behöva sitta och tycka att något känns fel för att jag inte gör något vettigt. För att jag överhuvudtaget ens  tagit mig upp ur sängen alla dessa dagar i rad utan att falla sönder i bitar har för mig blivit det enda vettiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0