Annorlunda pedagogik...

Har precis kommit hem från anhörigträff i Karlsborg. Det blev väldigt mycket information på en gång och jag är väldigt nöjd att jag redan visste väldigt mycket. Hade antagligen gått därifrån alldeles förstörd annars. Som det känns nu fick jag en del ny info som jag faktiskt tyckte var väldigt intressant. Vi får se vad det leder till.

Något jag blev irriterad på var att det var väldigt mycket prat om problem och komplikationer. En person sa faktiskt rakt ut att "ja det flesta parförhållanden fungerar ju inte efter något sånt här.." det gjorde mig förbannad. Om det är något man kan låta bli att säga till folk som redan är oroliga av olika anledningar är väl att deras förhållande högst troligt kommer ta slut när soldaten kommer hem. Vad är det för idioti? Nu vet jag vart jag har min krigspojke och vi har en kommunikation som kommer hjälpa oss igenom det här så jag är inte orolig men jag kände att det var otaktiskt att ta upp något sånt eftersom det inte är något man kommer kunna påverka i det här läget ändå. Jag blev arg helt enkelt.

Ikväll ska ägnas åt huvudvärkstabletter och projektledning. Har en uppgift som ska in imorgon och det ska jag väl kunna klara av tycker jag. Bara huvudvärken släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0