Skola imorgon?

Insåg för en stund sen att jag tydligen har skola imorgon trots allt. Det var lite synd och förstörde mitt veckoschema litegrann.. men det är väl inget jag inte kan återhämta mig ifrån. Har mardrömsont i kroppen efter gårdagens träning, men det är rätt skönt. Jag gillar som sagt träningsvärk.

Borde ha pluggat något överhuvudtaget idag, men jag hade verkligen inte ork. Bullarna blev bra iallafall, och brödet vart jättegott! Snart är det läggdags för mig och knottisarna. Snön har inte fallit från himlen idag men dom säger att det kommer mer. Jag ska börja vänja mig vid att låta bilen stå för säkerhetsskull tills myndigheterna har fått halkan under kontroll. Det är ju tillräckligt halt att bara gå med bra skor. Blir kängor till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0