Såna där saker man gör när man borde göra nåt viktigt

Tänk att ibland så kan man vara så pepp på något som man egentligen inte borde ägna så mycket tid åt. Jag skulle plugga idag, sådär duktigt och med kraft :) jag har visserligen ex antal timmar kvar på dagen att ägna åt det men hittills har jag sovit som fan, diskat mängder och lämnat in en gruppdiskussionsuppgift i den där extrakursen jag läser.Det är mörkt här inne och jag har lagt in räkningar tills ögonen blödde. Det kommer verkligen inte att finnas mycket resurser att lägga på julklappar iår. Som tur är vet min familj hur det ser ut :) Spenderar dessutom alldeles för mycket tid på resesajter för att se om priserna har sjunkit något än. Jag vill verkligen åka bort över jul, bara vara vi och på något sätt känna livet komma tillbaka.

Jag älskar snön men om jag tänker på förra året så kommer den ligga kvar till mars/april ändå så jag kommer inte sakna den på julafton om jag får spendera den på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0