Kärlek från början till slut

Vissa saker kan vända en hel dag. Vända en hel deprimerad kväll till något bra och kärleksfullt och soligt även om solen inte synts på flera dagar och min älskade snö håller på att smälta bort.

Glee är ett av de mest inspirerande program jag någonsin sett på tv, nu ser jag det inte på tv eftersom jag har hela säsongen i datorn. Men jag visste inte ens att det fanns en andra säsong så den ligger och väntar ivrigt på min hårddisk nu. Men jag måste antagligen sova snart så jag nöjer mig med att spela slutscenen igen och igen och igen för den är så bra och jag älskar låten, jag har alltid älskat låten och jag hoppas att jag åtminstone låter hälften så bra som dom när jag sitter och bölar och skrålar i soffan. Här är låten, den är helt enkelt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0