Jävla hittepå

Tänk om man kunde göra något vettigt när man sitter uttråkad och ensam i soffan istället för att titta på alla värdelösa program som går på tv och äta godis. Tänk om man kunde plugga, diska, städa (det hade grannarna uppskattat I swear) eller kanske till och med ge sig på att träna lite... Men nej, istället sitter man där i soffan och trycker i sig en påse godis. Sen har jag fått lära mig av en kompis som läste en kurs att man ska inte säga man, man ska säga vem man menar. Så jag menar självklart mig själv. Varför kan inte jag göra någon nytta istället för att tjocka på magen mer med ensamhetsgodis.. snacka om att ha koll på varför jag äter och när. Fan då. Jävla fredagsmysigt det blev här hemma ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0