Jag är så bra på att rymma från skolböcker

Jag har diskat lite till, och dammsugit. Gjorde en liten fin matlista som faktiskt bestod mest av mjölkprodukter, grönsaker och örter. Lite kyckling smet ner i korgen också och tänk vad smidigt det var att handla idag. Påsarna var ganska tunga när jag vandrade ut till bilen men jag är så glad att jag har min lilla köttbulle :) hur skulle jag annars klara av storhandlingar när jag är hemma själv?

Har inte fått in något i kylen än men det gör inte så mycket eftersom jag ska ställa till med storkok och göra massa mat så jag har matlådor i veckan och antagligen veckan efter också. Det är synd att vi inte har någon riktig frys, eller åtminstone en extra frysbox. Kollade på blocket men det känns långt att åka till Lidköping för att få en fugly blå frysbox som vi ändå inte har något rum till. Snart behöver vi faktiskt hitta en större lägenhet. Ganska jättesnart.

Köpte nånslags gelemat till knottisarna också som dom ska få smaka senare. Dom verkar gilla det där som mamma köpte sist så jag tror vi fortsätter med det i torrfoderväg. Så fina och glansiga i pälsen precis som dom ska, måste betyda att jag gör någonting rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0