Härligt lediga lördag

En dag ska jag uppfinna ett JÄTTEstort paraply som krigspojken kan ta med ut i skogen för såna här dagar. Jag vill inte ens fundera över hur bitter jag hade varit om jag hade blivit tvungen att sova ute i det här vädret. Typ nåt sånt här.

 

Kanske till och med lite större om jag känner för det. Men idag ska jag stanna inomhus och diska och dammsuga och städa och laga mat och plugga, plugga plugga! Jag måste plugga, känner mig så dålig som inte ens har öppnat ekonomiboken och jag tror fullt och fast att om jag bara jobbar lite med det så kommer det att fastna och då kommer tentan inte ens vara svår. Hoppas jag. Håller tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0