En såndärn husmorsdag

Jag har minsann varit duktig idag jag. Jag har varit på morgonpromenad, ätit gröt till frukost, bakat både bröd och kanelbullar (som blev lyckade idag, för jag hade inte ihjäl jästen) och det smakade GOTT!

Eliin var här och hjälpte till och vi hade en riktigt bra eftermiddag. Jag har träningsvärk utan dess like från igår men det känns bra. Då gör den skillnad. Tror inte man ska börja köra varje dag utan kroppen får vila tills imorgon nu :)
Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag och tror nog minsann det kan bli en och annan bulle. Men jag tänker på krigspojken som ligger på vakt i nån snöhög därute i kylan och sparar några till honom. Om inte kommer jag hinna göra fler i helgen, dom ska ju vara borta massa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0