Eeeeeeen onsdag!

Det är mycket nu. Jag är förvirrad och velar fram och tillbaka. Vill jag, vill jag inte? Ska jag, ska jag inte? Borde jag inte? Finns det tid för mig kvar?

Någonstans borde jag läsa lite extra ekonomistyrning och åtminstone försöka förstå mig på det och lära mig alla dumma formler som vi behöver för att kunna skriva tentan. Jag ringde och avreagerade mig lite hos krigspojken men han hade inte så mycket tid över. Förhoppningsvis har han lite tid ikväll att prata för jag har några nya "tänk på"-punkter att ta upp. Tog iallafall reda på lite fler dumma saker idag och på något sätt känns det ändå lite skönt... Vet inte om det gör någon skillnad egentligen men, vem vet.

Förvirrad iallafall, men jag tror att om jag börjar livet med att göra valet att göra grejer jag tycker om istället för att se mig själv fastna någonstans där jag inte tror jag kommer trivas så kommer det förhoppningsvis fortsätta så. Vi får se vad de andra beslutsfattarna har att säga om saken...

Var nyss på Netto och handlade ströbröd och sås iallafall. Blir pannbiff till middag och jag lyckades även utföra dagens goda gärning där. En hel trave marabouchoklad hade rasat vid kassan så jag tänkte att jag kunde plocka upp dom istället för att bara stå snällt och vänta i kön på tanten framför mig som tydligen skulle handla för en månad framåt. Dock insåg inte killen som kom efter mig att jag faktiskt hade markerat min plats i kön så han gick före. Dumma kille! Men han skulle iallafall bara handla byggapåtjockisetgodis så det gick fort. Tur det, annars hade jag slagit honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0