Minnenas afton

Hade ett minibreakdown efter jobbet. Mådde skit. Lyckades ändå komma ihåg att åka till apoteket och fick i mig mat. Nu mår jag lite bättre, men är fortfarande inte hundra på något sätt... Tyvärr. Får se vad natten ger, annars blir det ledig dag imorgon. Då kanske jag hinner jobba lite på kris och kommunikation. Sociologin får vänta.

Såg en njuff idag, en såndär söt som fortfarande inte riktigt hade kommit underfund med att benen hade blivit så långa. Jag saknar mig njuff. Jag saknar min vän, min gosiga, svarta, stora människans bästa vän. Jag får dåligt samvete till och från för att jag inte spenderade mer tid med dig, för att det var mycket annat som gick före. Att jag inte gick ut med dig så ofta som jag hade kunnat och att du fick vara ensam så mycket. Jag älskar dig min njuff och jag saknar dig fruktansvärt mycket ♥


     
    

Så fin, så underbar. En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig *tudiluu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0