En onsdag såhär före helgen

Jag gillar seminarier där man faktiskt kan få lite nytta av andras åsikter och kunskaper. Det är mer fiffigt än dom där man sitter och lyssnar på "rapporter" och egentligen sitter och funderar på annat eller är nervös över sin egen inblandning.

Blev en snabblunch efter en minivisit hos lillen som hjälpte mig skriva ut papper tills imorgon och när jag kom fram till jobbet fick jag höra att växeln hade varit trasig hela förmiddagen och antagligen skulle vara det största delen av eftermiddagen också. Småtråkigt kan man tycka då min enda uppgift i princip är att svara i telefon. Dock åtgärdades problemet ganska snabbt och nu har jag istället fullt sjå med att få bordstelefonen att ringa lagom högt när det ringer...

Lagom med eftermiddagspass annars kan jag tycka för det är ju bara 3½ timme långt. Dessutom har vi rasten inräknad där också så jag är ganska nöjd. Hade räknat på timpenningen men jag vet faktiskt inte vad jag får... kan kännas underligt kanske, men jag litar på att Manpower sköter det där så är det åtminstone en sak jag inte behöver oroa mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0